lördag 6 februari 2010

I FEEL LIKE I'M WAITING FOR SOMETHING THAT ISN'T GOING TO HAPPEN.



Jag - Heter det numera att jag befinner mig i en svacka om jag saknar dig?
Kille - Jag saknar dig så sjukt mycket nu också men det är ju inte konstigt. Vi har ju vart som tillsammans igen några dagar när vi hörs hela tiden och så ... Men vi kör väl på som vi gör tills det känns olustigt bara. Jag vill finnas där för dig när du går igenom något lite jobbigt.
Jag - Jag vet ... Och jag tycker om det så mycket. Du vet, kanske för mycket. Sådär så att jag vill gå igenom något lite jobbigt jämt.
Kille - Men det kommer ju lugna ner sig snart, när allt faller på plats så blir det bättre. Men lyssna inte för mycket på mig. Jag börjar bli lite dragen. :)

(sextio minuters tystnad)

Kille - Vad gör du nu?
Jag - Jag skriver.
Kille - Vad skriver du om?
Jag - Jag skriver om dig.


Jag vet inte vad Kille och jag håller på med längre. Jag är så jävla förvirrad. Så jävla jävla rädd. Kanske håller jag på att falla för det där förbannade pojkskrället en gång till? Jag vet att jag måste säga stopp nu. Jag vet att jag måste rädda mig själv. Springa för livet. Rygga undan. Huka mig. Skydda huvudet. Dra ner pansaret över bröstet. Men jag kan inte. Och det hjälper inte heller eftersom han redan lever där innanför. Bultar och slår. Smärta. Kåtslag. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar ju bara dig?

OCH DU MÅSTE ÄLSKA MIG TILLBAKA. Du måste komma tillbaka till mig. Du måste krypa på alla fyra och be mig om ursäkt. Och efter det så måste du bara älska mig. Du måste älska mig, hör du det? Och du måste älska dubbelt upp för all den smärta som du har åstadkommit mig nu helt i onödan. DU MÅSTE ÄLSKA MIG DUBBELT UPP HÖR DU DET?

Jag är ett kap. Och egentligen är du inte värd mig. Och jag vet att du kommer att göra mig olycklig. Och jag vet att du kommer att göra mig arg och frustrerad. Och ledsen tusen gånger om. Men jag kommer att älska dig. Igenom allt det kommer att jag älska dig. Jag kommer alltid att älska dig och du måste välja mig för jag har valt dig. Jag har valt dig. Jag har valt att älska dig livet ut och du måste ta mig tillbaka. Du måste älska mig dubbelt upp. Du bara måste. Hör du det? BABE.DU.MÅSTE.HÖRA.MIG. Du måste höra den enda sanning som mitt hjärta känner till. Jag älskar bara dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

uttalas hans namn "chille" eller sägs det Kille med k?

ARIEL MED A sa...

Han heter inte Kille. Jag kallar honom bara så. För när jag började min blogg så fanns ju bara Han. Min kille liksom. Min pv. Och nu har jag bara fortsatt kalla honom så. Kille utan "min" framför.

Din fråga är så söt.

<3