fredag 5 februari 2010

YOU REMIND ME OF TIMES WHEN I KNEW WHO I WAS.


Det är onsdag och jag kan inte sova. Klockan är nästan natt och Kille är alltid vaken.

Jag - Kom hit och skeda med mig, dina händer på mina bröst, helt oskyldigt. Jag lovar att somna med en gång sen.
Kille - Önskar jag kunde, önskar VERKLIGEN att jag kunde vara där. Min kropp skriker efter dig just nu. Hur dumt det än är ...
Jag - Mm. Jag har en sån himla stor säng med. Vi skulle kunna vara nakna utan att ens märka det!!!
Kille - Fast det hade vi nog märkt det ändå, jag hade antagligen varit i dig nu ...
Jag - Iiih! OCH JAG HADE TYCKT OM DET! JÄTTEMYCKET! Åh, vill, vill, vill. Men, men, men!
Kille - Ja alldeles för många men ... Avstånd, många många mil...
Jag - Veet. Dör på det inatt. Vill bo i Studentstaden igen på mina två madrasser mitt på golvet i min gamla stuga, vill att du ska komma dit smålullig och bara mm krypa ner hos mig. Och sen vill jag somna varm. Och så bara vakna och ÅH VIKKEN HÄRLI DAH'!
Kille - Mm, det hade vart sjukt skönt. Har Maja dragit hem nu eller?
Jag - Jaa, hennes kille kom å hämta henne ... Hon har en kille! De är kära! Knullar säkert flera gånger om dan. JORÅSÅATTEH. Nämen om man skulle försöka sova lite nu kanske.
Kille - Jag försöker skicka ett mms med en bild på mig med en ledig plats på min arm men den går inte att skicka nu. Du får fantisera om den istället. Godnatt Ariel.
Jag - Jag försöker skicka en bild på mina bröst utan dina händer på. Men den bilden var visst inte okej att skicka längre ... GO'NATT ... BABE!

2 kommentarer:

stina sa...

så ni fixar ändå att ha den konversationen? det hade skurit upp för mkt för mig. :( han hade nog aldrig ens låtit den gå så långt, även om ajg velat.. hur gammal e du ariel? vanlig fråga alltså.

ARIEL MED A sa...

Tydligen så gör vi det. Men det är kanske bara för att jag har noll självrespekt, för att jag är desperat, för att jag så gärna gärna vill finnas till i hans värld igen. Jag tror inte att det är bra. Jag tror att det här som händer nu snart kommer att göra mig olycklig i många månader till. Jag vet inte om han bryr sig? Jag vet inte om han vill behålla mig och samtidigt gå vidare? Jag är så förvirrad.

Jag fyller tjugofem snart.