torsdag 4 februari 2010

THINGS FALL APART SO THAT OTHER THINGS CAN FALL TOGETHER.


Jag har flyttat nu. Och livet är ett annat. Tapeterna, slitna, beiga. Jag orkar inte göra någonting åt dom. Det spelar ingen roll. Jag har köpt en stor säng. Den största jag kunde hitta. Jag har bott på en liten madrass i mina föräldrars vardagsrum alldeles för länge. Nu bor jag i en alldeles egen lägenhet. Det är fantastisk. Jag har en säng och ett litet bord i mörkt trä som balanserar på smala ben. Men det är också allt än så länge. Jag har ingen brådska mer. Jag får bo här hur länge jag vill. Jag heter Ariel och jag har ett hem. Ett riktigt hem för första gången i mitt liv. Det här är min koja. Min borg. Mitt slott på tjugoåtta kvadrat. Hurra!

2 kommentarer:

ina sa...

:) bra!

ARIEL MED A sa...

Hihi, åh Ina, du verkar så fin!