tisdag 6 juli 2010

I'VE BEEN MISSING YOU.


Det kliade i mina fingrar när jag vaknade imorse. Det var länge sen. Jag har drömt mardrömmar hela natten. Min far han klippte i min hud med en nagelsax. Han hade hårda ögon och skrattade åt mig hela tiden. Jag vaknade av att jag grät.

Jag klev upp fastän det bara var tidig morgon. Jag bryggde en kopp svart kaffe, kissade. Studerade mig själv i spegeln. Jag ser trött ut. Jag kväver en suck och tassar tillbaka till min lilla madrass på golvet. Jag är inte ensam längre. Det är skönt. I min stora säng ligger Kim. Hon har flyttat in och sover fortfarande djupt. Det är lugnande att lyssna till hennes andetag. Hon är så lätt. Så olik mig. Jag tycker om det.

Men jag är nervös. Jag kan inte äta. Jag är på helspänn. Jag ska träffa Kille ikväll.

5 kommentarer:

stina sa...

lycka till tjejen. var försiktig med ditt hjärta.

anydaynow sa...

lycka till. var rädd om dig som sagt. kramar.

ARIEL MED A sa...

Stina - Åh. Jag försökte verkligen. Men hjärtat är så blint du vet. Och framför allt glömskt.

anydaynow - Så svårt. Tror jag kastade in mig själv i elden igår.

Mari sa...

Jag har varit utan data i vad som känns som en evighet. Men nu kan jag läsa dina ord igen. Tjoho!

Jag hopppas verkligen, verkligen att det gick bra igår. Ibland behöver man se den man älskade för att inse att man inte gör det längre. Att man bara hållt fast vid den känslan trots att det inte är så längre. Jag hoppas du kände så. Eller jag hoppas iaf att mötet fick dig att må bättre.

ARIEL MED A sa...

Haha, åh välkommen tillbaka in the real world Mari tänkte jag nästan säga.

Mötet fick mig att må både uppochner. Nu är jag nog mest förvirrad! Sucken.