söndag 25 april 2010

YESTERDAY WAS HELL
BUT TODAY I'M FINE WITHOUT YOU.


Lördag.

Lova och jag går runt på stan hela dagen. När det blir kväll och solen går ner häller vi upp vin i plastmuggar. Jag känner mig fri. Det är en härlig känsla. Vi går armkrok och säger att Stockholm är vackert ändå. Och vilken tur vi har som bor mitt ibland allt det här. Sen går vi på lokal. Vi dricker bubbel. Lova flirtar med bartendern som fyller upp våra glas till bredden. Vi skrattar och skålar och har det bra.

Sen kommer Adrian. Han är full. Annorlunda, men ändå sig lik. Hans läppar är våta. Han vill vara nära nära. Han lägger handen om min midja. Han leder mig bort ifrån dansgolvet tills jag känner en vägg i ryggen. Han är bara några millimeter ifrån mitt ansikte nu. Hans varma andedräkt fuktar mina kinder. Jag står inte ut med det lilla lilla mellanrummet som finns emellan oss nu. Det är så läskigt. Jag vet inte vad jag ska göra, jag måste snabbt få bort det. Jag lägger mina händer om hans hals och kysser honom. Jag kysser hans läppar. Guu så mjuka de är. Hans tunga i min mun. Vi hånglar. Det blir ingen första trevande kyss, men det gör ingenting.

- Jag tycker om dig Ariel, viskar han emot min hals.
- Härligt ...
- Jag tycker om att pussa på dig, forsätter han.
- Bra ...
- Tycker du om att pussa på mig?
- Mm ... jag pussar ju tillbaka eller hur?
- Det gör du ju faktiskt.
Sen pussar han mig över hela ansiktet. Åhå.

Inga kommentarer: