måndag 19 april 2010

HEY, READ MY LIPS 'CAUSE ALL THEY
SAY IS KISS, KISS, KISS.


Han heter Adrian. Och han gör mig nervös. Orden krånglar sig ur mun. Han lång. Han är minst två huvuden längre än vad jag är. Vi dricker kaffe i solen. Han klipper med ögonen. Gu'va han är snygg. Jag står nästan inte ut. Han är lite nervös han med, jag märker det. Någonting i hans person skär sig fastän han försöker kämpa emot. Jag vågar nästan inte skriva om honom här eftersom jag är redan rädd för hur snabbt han kan hitta en plats i mig. Hans läppar. Herregud. Jag har aldrig någonsin skådat en sådan perfekt skapad mun. Tänk att få kyssa den där munnen är allt jag kan tänka. Tänk att få kyssa den där munnen!

Om jag någon gång kommer att få kyssa den där munnen

oj oj oj.

Har han någon som helst aning om hur vacker han är?

Jag kommer att göra allt för att få kyssa den där munnen.

4 kommentarer:

Ellen sa...

Åh, en sån känsla. Avundsjuk! Kram

ina sa...

åh spännande :) vill läsa mer om honom. hur hittar du alla dessa killar? datingsidor?

Isabell sa...

Adrian är ett ypperligt fint namn!

ARIEL MED A sa...

Ellen - En SÅN där känsla. PANG! Jag förstår det. Men var inte det för plötsligt studsar det till i dig också. Dessutom kommer det säkert inte kännas på samma sätt nästa gång vi ses. OM vi ses igen vill säga.

Ina - Mm, krogen & på communitys. Och på ALLA andra skämmiga sätt som du kan föreställa dig, haha.

Isabell - Vet du vad, det tycker jag också!