söndag 31 januari 2010

I THOUGHT I'D LOVE YOU FOREVER.


Det bor någonting kallt inuti mig. Någonting avslaget. Någonting som har dött. Det är svart. Han släckte ljuset. Och jag älskar inte längre. Jag älskar inte längre. Och det är hans fel. Det är hans fel. Jag har fastnat i någonting nu och jag är medveten om det. Jag ältar igen. Jag tappar fokus. Det är bara han som finns en gång till. Jag skulle träffa Max igår, men jag orkade inte. Kunde inte. Jag ville inte sitta vid ett bord för två.

Jag är en robot nu. Jag hittar inte hem i det mjuka längre. Jag är så mycket huvud hela dagarna. Tankar som surrar runt och tröttar ut mig. Hur kunde han överge oss? Varför slutade han att älska mig? Ångrar han sig ibland? Tänker han på mig ofta? Önskar han att det inte hade behövt bli såhär? Har han legat med någon annan än? Tycker han fortfarande att jag är attraktiv? Blir han svartsjuk om jag träffar någon annan? Vad tänker han på just nu? Har han också svårt för att somna om nätterna? Har han också svårt för att inte knappa in mitt nummer på mobilen och skrika KOM TILLBAKA när jag svarar?

Inte?

Inga kommentarer: