söndag 27 december 2009

I WANT TO SHINE LIKE THE SUN.


Jag heter Ariel. Jag tycker om att ha mycket mjölk i mitt te. Jag brukar gå långa promenader. Jag ler mycket. När jag fryser älskar jag att slå in mig själv i ett varmt täcke. Jag tycker om doften av vanilj. Jag vill lära mig franska en dag. Jag skulle kunna leva på mackor resten av livet. Jag är vegetarian. Jag klär mig nästan bara i svart nu. Jag tycker om att tappa upp bad. Jag är ganska rastlös. Barn får mig att inse vad som är viktigt i livet. Jag stryker under fina meningar i de böcker som jag läser. Nästan alla musiker som jag tycker om är kvinnor. Min näsa är ganska markant och speciell. Jag älskar att kyssas. När jag äter rulltårta börjar jag nästan alltid gråta för att jag inte kan förstå att något kan smaka så gott.

Ja, jag heter Ariel och jag vill inte bara skriva om männen i mitt liv längre.

4 kommentarer:

ina sa...

du skriver så bra så du kan ju skriva om vadsomhelst!

Anonym sa...

(håller med)

ARIEL MED A sa...

Haha, åh julfina ni e!

Anonym sa...

Jag tror att jag har förälskat mig lite i din blogg :)