torsdag 10 september 2009

ALL YOU NEED IS LOVE.























Vi går ut på kvällen. Vi är ett litet sällskap. Vi dricker vin. Jag känner mig trygg. Jag lägger handen på killes knä. Min! Säger handen. Jag tycker om det. Jag minns när jag var liten och såg de stora tjejerna göra så. Jag minns att jag tyckte om den gesten redan då. Nu sitter jag här som en av de stora tjejerna med en alldeles egen kille som älskar mig och det känns ännu mer fantastiskt än jag nånsin hade kunnat föreställa mig.

Jag älskar att få gå hem med Kille om nätterna. Jag älskar att jag får lägga mig bredvid honom. Jag älskar att jag får pilla i hans hår. Jag älskar att jag får klättra upp på honom och löst bita honom i öronsnibben fastän jag vet att han inte tycker om det. Jag älskar att jag får sticka ner min hand i hans byxor. Jag älskar att jag får låna hans tandborste när jag har glömt min egen. Jag älskar honom så mycket. Det är en kraft som genomlyser hela mig: Jag älskar dig.


Jag är sådär jävla skitkär igen.

Inga kommentarer: