måndag 12 april 2010

WHAT WILL BECOME OF ME?


- Du är som en vingbruten fågel Ariel, så säger hon och tittar på mig med ögon som sticks. Jag tycker inte om henne fastän jag vill. Även vingbrutna fåglar förtjänar att bli älskade, fortsätter hon.

Men jag vill inte vara en vingbruten fågel. Vem vill vara en vingbruten fågel? Inte jag i alla fall. Jag vill att hon ska sluta prata. Jag vill gå ut ur det här rummet nu. Men vi har femton minuter kvar.

- Du är så skyddslös. Så skör. Hon borrar in sina ögon i mina och jag river mig i kinderna. Röda märken. Jag vill inte vara skyddslös. Men det finns män som orkar med det också. Så säger hon. Män som orkar med det också. Orkar med det. Också.

Suck.

5 kommentarer:

Tigris sa...

Men åååh. Hon är så KASS, ursäkta uttrycket. Hon trycker ju ned dig!
"Som orkar med det också". Vilket skämt till kommentar.
Byt byt byt.

ina sa...

tycker också hon verkar asdålig. kan du inte byta? hon verkar ju inte professionell alls! kram

ARIEL MED A sa...

Tigris/Ina - Jag vill byta, men det är inte så himla lätt. Det är kötid och krångel. Om jag inte går tillbaka till min gamla, men hon är snordyr. Jag kanske bara ska försöka klara mig själv ett tag ...MENDETÄRSÅJÄVLASVÅRT.

Tigris sa...

Jag tror ärligt talat att du klarar dig bättre utan henne. Du är skitbra. Hon är skitdålig.

ARIEL MED A sa...

Haha, gu va jag behöver människor som dig i mitt liv som bara: såhär är det okej!

TACK!