lördag 13 mars 2010

I'M SORRY MY INSECURITIES RUINS EVERYTHING.


Fredag. Kommer hem ifrån jobbet och har ångest. Det brusar i kroppen och jag vet inte vad jag ska göra. Jag försöker göra kaffe, men tappar kannan i golvet. Den går i tusen biter och jag skriker. Jag skriker för att jag är så jävla trött. Jag vet inte vad jag ska göra så jag brer två smörgåsar och häller upp en rom och cola. Och jag är inte riktigt frisk, men det bryr jag mig inte om.

Jag sticker intill stan. Möter upp Lova. Lova med modellkroppen. Lova som får nya nummer varje kväll. Lova som är sådär förbluffande snygg. Vad ska hon med mig till?

Jag gömmer mig under en mössa trots att jag har nyfärgat håret. Dricker vin. Blir rusig. Bedövad. Upplöst. Kommer hem. Skypar med Kille. Vi borstar tänderna, går och lägger oss. Tittar på varandra igenom den upplysta skärmen.

Och jag älskar dig.

4 kommentarer:

Sophia sa...

åh så fint. så fint. så fint. så fint!

Ellen sa...

Ariel! Kom till Göteborg så får vi kramas.

Ellen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ARIEL MED A sa...

Sophia - :)

Ellen - Åh, skulle verkligen tycka om det!