söndag 14 mars 2010

01.30 DON'T RELY ON ANYONE BUT YOURSELF.


NATTSMS:

Jag: Fatta att jag kommer att bli kär i dig igen. På riktigt. Du måste stoppa mig.
Kille: Ska vi ta en liten paus i kontakten? Bara ett par dagar? Det kanske hjälper?
Jag: Jag får inte bli kär i dig igen?
Kille: Inte ännu iallafall väl?
Jag: Haha, jag får ställa mig och blockera vägen för den hord av känslor som kommer galopperandes. Det är möjligt?
Kille: Ja, allt går! Nu ska jag sova Ariel. Sov gott sen. Kram!
Jag: Ja, allt går utom det här. Igen står jag och sjunger ut mitt jävla hjärta. Som du tror är en strömbrytare. Det är roligt. Jag är en obotlig romantiker. Jag visste inte det.
Kille: Haha, det är en skön titel att ge sig själv. Det har jag nog aldrig hört någon göra tidigare.
Jag: Jag skojar inte. Om du inte ens vågar låta mig vara fri i det jag känner så kommer det här aldrig att gå. Du vill bara äta kakan och ha den kvar eller hur?
Kille: Nej, det vill jag inte Ariel, men jag somnar snart. Sov så gott så kan vi höras mer imorgon. Kram och godnatt.


ALLTSÅ JAG DÖR NU.
Jag orkar inte mer.
JAG ORKAR VERKLIGEN INTE MER.
Hjälp mig då jag är alldeles förjävla svag.
JAG VILL INTE DET HÄR. JAG VILL INTE DET HÄR.

MEN INGENTING VILL JAG SÅ MYCKET SOM DET HÄR. JAG VILL DET HÄR SÅ JÄVLA JÄVLA MYCKET. INGENTING VILL JAG MER ÄN ATT HAN BÖRJAR ÄLSKA MIG IGEN. BÖRJA ÄLSKA MIG IGEN GOD DAMN IT, VA FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG? SVARA!!!1

Inga kommentarer: