torsdag 31 december 2009

I NEED YOU IN MY LIFE, I DO.


Att få möta hans mun igen. Hans läppar. Hans tunga. Jag var tvungen att dra efter andan. Jag visste inte vart han slutade och jag började. Att med mina händer få känna hans kropp. Så len. Så nära. Jag ville gråta. Allting för sista gången. Hejdå hejdå hejdå. Vi kröp in under täcket. Vi höll i varandra hårt. Våra kläder i en hög på golvet. Hans nakenhet framför mig. Hans doft i min hud. Ett vilddjur i mitt bröst.

Tre gånger gjorde vi det. Och sen ytterligare en gång på morgonen.

Ja, jag sov över där. Jag kunde inte förmå mig själv att gå. Kille sa att han blev alldeles snurrig av tankar. Och en liten liten röst i mig viskade: Snälla, snälla bli kär i mig igen för jag behöver dig så mycket. Men jag sa ingenting. Jag låg bara där och kände hur han tog på mig. Jag låg bara där och förundrades över att han tog på mig som om han fortfarande älskade mig. Som om han hade saknat varje millimeter av min kropp. Hela natten strök han min hud med mjuka fingrar. Vi gav varandra många pussar och knöt våra händer samman. Vi tittade på varandra med ögon som fortfarande älskade. Och jag tror att jag föll en gång till. Men jag sa fortfarande ingenting.

Inga kommentarer: