onsdag 30 september 2009

I CAN'T HELP MYSELF.


När vi reste oss upp sen, försvann jag in under Killes arm. Jag lät honom krama om mig. Älskling, viskade jag. Kan vi gå hem till dig? Kille lös upp. Han visste att det var över för den här gången. Och det visste jag med. Det kändes skönt.

Killes brorsa är bortrest, så vi bor i hans lägenhet över helgen. Det är första gången vi är ensamma hemma sen Kille kom upp i torsdags. Redan i hissen har vi svårt att hålla fingrarna i styr. Jag är så ivrig att jag överväger att trycka på nödstopp. Men kille håller hårt i mina händer. Vi ramlar in i den lilla lägenhet och jag har inte mer än hunnit knyta upp skorna förrän kille står där naken framför mig. Jag skrattar och jag skriker: JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR I DIG FÖRBANNADE POJKSKRÄLLE! Och sen drar han ner mig i sängen, the rest is history.