lördag 5 december 2009

I'M SO LOST WITHOUT YOU.


Jag var på date igår. Jag behövde tänka på annat. Se någon annan. Jag valde Hampus. Han är inte alls som Kille. Han tycker inte om tatueringar. Han bär inga slitna t-shirtar eller jeans med hål i. Han är hel och ren. Och han har mörkblåa cardigans, smala jeans och seglarskor. Plus att han är flera centimeter längre än mig. Och han drack alldeles lagom. Han hetsade inte och vi blev klara med våra glas exakt samtidigt varje gång. Och det gjorde mig glad. Hampus tycker om att läsa och gå promenader! Och han lägger sin innan tolv på vardagarna. Och han sa att jag hade fina naglar. Att jag var fit, att jag hade fin stil. Han frågade vart jag hade köpt mina kläder. Han såg mig. Vi skålade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

skriv mer!

ARIEL MED A sa...

måste hinna leva lite med.

:)