torsdag 8 juli 2010

BABY I'M SO CONFUSED.


SMS TISDAG:

A - Jag vill ju fortfarande bara slita av dig alla kläder, insåg i samma sekund som vi kramades hejdå.
K - Men vi får inte tänka så än Ariel. Nu tar vi det bara piano. Är det jobbigt att du tänker så?
A - Det är jobbigt att tänka så om du inte tänker samma sak. Jag vill inte köra in i en vägg!
K - Fast jag vet inte alls hur jag känner och tänker. Jag saknar att hänga med dig och jag hoppas att vi kan göra det. Och det är klart att jag fortfarande tycker du är sjukt snygg och assexig ....
K - Men du, kan vi inte smälta lite och höras typ imorgon?
A- Jaa, tack! Du vet att jag inte kan tygla mig själv, haha. Det var fint ikväll helt enkelt. Sov gott, tänk inte för mycket, bli inte skiträdd. Jag har klarat mig såhär långt liksom. Kraam!
K - Sov gott du också. Och tänk inte för mycket du heller ... :)

Inga kommentarer: