onsdag 9 december 2009

BASICALLY, I WISH THAT YOU LOVED ME.


Värst av allt är ändå att jag skäms så otroligt mycket över allt det här. Så mycket skäms jag att jag inte vågar berätta för någon att det var Kille som dumpade mig och inte tvärtom. Det är bara ni som läser de här raderna som vet hur lite jag egentligen är värd. Hur mycket jag i slutändan betydde för en man som betydde allt för mig. Och hjärtat sågas itu i samma stund som jag skriver det här. Men jag måste skriva om det för att befria mig själv ifrån alla lögner och för att såren ska få en chans att läka. Han lämnade mig trots att jag stod på mina bara knän och skrek nej. Trots att jag förlöjligade mig själv och gjorde allt för att han skulle stanna kvar. Så gick han.
- Ariel, nej. Sa han bara. Jag har bestämt mig. Jag tror att vi passar bättre som vänner.

Inga kommentarer: